Zeer zorgvuldige en vriendelijke pedicurebehandeling. Fijne lokatie en herinneringsmelding voor afspraak is prettig.
Petra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een ervaring , prettige sfeer , rustige benadering, zeer kundig , zeker voor herhaling vatbaar , ik zou iedereen deze behandeling gunnen , bedankt .
lidy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke deskundige behandeling, ik liep met “nieuwe” voeten de deur uit! Een aanrader dus!
constance•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professionele voetverzorging. Erg blij mee
Annemarie •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure behandeling en we babbelen gezellig.