Professionele, gezellige en vakkundige pedicure. Volgende keer ook de voetreflex behandeling erbij ♥️.
Marianne •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd top.
En gezellig
Annemarie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Súper!
analia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke, vrolijke, oprechte enzorgzame dame die weet wat ze doet. Voor het eerst een voetreflexbehandeling gehad. Was even wennen maar ik kwam tot rust en was fijn. Daarnaast heeft ze mijn voeten eerst goed verzorgd. Dank je wel, Carina
Maltie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze behandeling was even alsof de tijd stilstond .. bedankt!