Kelly was heel vriendelijk en gastvrij. Ze geef een hele goede gezichtbehandeling! En ze kan heel goed masseren.
Het mindere aan de kliniek is en daarom 4 sterren. Het is er zo koud!!!! Het zou helpen als de kamertjes worden voorzien van evt electrische verwarming. Verder heb ik echt een super ervaring gehad!
Classic Facials
jean•over 3 years ago
Verified review
Was top.
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Super goed en snel geholpen. Mijn nagels zien er prachtig uit.
Gel Nails Manicure
Esra•over 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling en Kelly was erg aardig. Frisse maar ongezellige salon.
Wel jammer dat de behandeling krap een uur duurde ipv de beloofde 75 minuten.
Classic Facials
\maartje•over 3 years ago
Verified review
Permanente make-up wenkbrauwen en eyeliner.
Geholpen door Caro. Heel rustig, geruststellend en professioneel.
Alles gaat in overleg.
Heel tevreden over het resultaat!
Verdovings zalf echt nodig. Bijbetaling van €26,00.
Ondanks de verdovings zalf is het aanbrengen eyeliner niet geheel pijnloos maar goed te doen!
Het was voor mij de eerste keer permanente make-up. Ik ben er heel blij mee.
Dank je Caroline.
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup