Kelly was heel vriendelijk en gastvrij. Ze geef een hele goede gezichtbehandeling! En ze kan heel goed masseren.
Het mindere aan de kliniek is en daarom 4 sterren. Het is er zo koud!!!! Het zou helpen als de kamertjes worden voorzien van evt electrische verwarming. Verder heb ik echt een super ervaring gehad!
Facials / Gezichtsbehandelingen
jean•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed en snel geholpen. Mijn nagels zien er prachtig uit.
Gellak manicure
Esra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en Kelly was erg aardig. Frisse maar ongezellige salon.
Wel jammer dat de behandeling krap een uur duurde ipv de beloofde 75 minuten.
Facials / Gezichtsbehandelingen
\maartje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Permanente make-up wenkbrauwen en eyeliner.
Geholpen door Caro. Heel rustig, geruststellend en professioneel.
Alles gaat in overleg.
Heel tevreden over het resultaat!
Verdovings zalf echt nodig. Bijbetaling van €26,00.
Ondanks de verdovings zalf is het aanbrengen eyeliner niet geheel pijnloos maar goed te doen!
Het was voor mij de eerste keer permanente make-up. Ik ben er heel blij mee.
Dank je Caroline.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)