De behandeling is pijnloos en Catharina is zeer ervaren! Ben er altijd erg blij mee! 1 x p jaar even
Opfrissen en je hebt er een jaar profijt van! Top!
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Thilde•over 4 years ago
Verified review
Eyeliner mooi gezet. Vriendelijk en rustig.
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Milou•over 4 years ago
Verified review
De beste beauty services echt een aanrader
Treatment by Carolina•Cosmetic Injectables
Karla•over 4 years ago
Verified review
Ik had een afspraak. Maar niemand was aanwezig. Was fijn geweest als ze dit van te voren hadden laten weten