De behandeling is pijnloos en Catharina is zeer ervaren! Ben er altijd erg blij mee! 1 x p jaar even
Opfrissen en je hebt er een jaar profijt van! Top!
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Thilde•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eyeliner mooi gezet. Vriendelijk en rustig.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Milou•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste beauty services echt een aanrader
Behandeling door Carolina•Injectables
Karla•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak. Maar niemand was aanwezig. Was fijn geweest als ze dit van te voren hadden laten weten