Ik zou niet nog een keer gaan. Hard pratende, Spaans pratende medewerkers tijdens behandeling, heel deel van gezicht niet gedaan, medewerker stelde zich niet eens voor, idee dat ik door stagiaire werd geholpen
Classic Facials
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
nette salon , vriendelijk personeel
Bikini Waxing
Nathalie•over 4 years ago
Verified review
Wederom een prettige gezichtsbehandeling en wimperlifting! Erg tevreden.