Ik zou niet nog een keer gaan. Hard pratende, Spaans pratende medewerkers tijdens behandeling, heel deel van gezicht niet gedaan, medewerker stelde zich niet eens voor, idee dat ik door stagiaire werd geholpen
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
nette salon , vriendelijk personeel
Vrouwen harsen - bikinilijn
Nathalie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een prettige gezichtsbehandeling en wimperlifting! Erg tevreden.