Ik ben zeer tevreden en zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan. Ben super goed geholpen.
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
nel kalsbeek•over 4 years ago
Verified review
Súper te vrede met de resultaat van de fillers🤗
ManicureShow all…
Marjo•over 4 years ago
Verified review
Geholpen door Carolina, geweldige meid, klantvriendelijk, zeer vakkundig. You go girl.
Classic Facials
MILA•over 4 years ago
Verified review
Ik ben heel goed ontvangen door Kelly! Alle dames zijn vriendelijk! Ik voelde mij goed op mijn gemak tijdens de behandeling en had volle vertrouwen in Carolina. Wenkbrauwen zijn heel mooi geworden! Ben er super blij mee! Dus dames en heren niet twijfelen gewoon doen!!!
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup