Ik ben zeer tevreden en zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan. Ben super goed geholpen.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
nel kalsbeek•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Súper te vrede met de resultaat van de fillers🤗
ManicureToon alles…
Marjo•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geholpen door Carolina, geweldige meid, klantvriendelijk, zeer vakkundig. You go girl.
Facials / Gezichtsbehandelingen
MILA•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed ontvangen door Kelly! Alle dames zijn vriendelijk! Ik voelde mij goed op mijn gemak tijdens de behandeling en had volle vertrouwen in Carolina. Wenkbrauwen zijn heel mooi geworden! Ben er super blij mee! Dus dames en heren niet twijfelen gewoon doen!!!
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Naazma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hoogwaardige service en personeel
Behandeling door Carolina•Facials / Gezichtsbehandelingen