Wat een leuke toegankelijke kliniek. Carolina is top voor de permanente make-up van mijn wenkbrauwen. Zo natuurlijk aangebracht.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Marianne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels twee keer pmu geplaatst en beiden keren als tevreden klant vertrokken. Carolina en haar personeel zijn erg vriendelijk en stellen je op je gemak. Carolina gaat professioneel te werk en levert absoluut mooi werk. Blijf hier zeker terugkomen.
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
PRISCILLA•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima uitleg, Kelly bijzonder vriendelijk. De behandeling emsculping, zichtbaar resultaat al na 2 behandelingen.
Afslankbehandeling
sarita•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Súper feliz con mi tratamiento recibí una atención espectacular y la clínica es hermosa. Y todo el equipo de trabajo es muy amable.
Lo recomiendo un 10000%
Behandeling door Carolina•Facials / Gezichtsbehandelingen