Fijn en vooral een sereen binnenkomst. Werd vriendelijk ontvangen door de dame aan de balie en goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Carolina tevens vriendelijk en heel geruststellend. Doet haar werk heel netjes en goed. Meer dan content!
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
PRISCILLA•almost 5 years ago
Verified review
Goede ervaring en ben zeer tevreden
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Winkel•almost 5 years ago
Verified review
Voor mijn 1e behandeling bij de clinic, was het wel oké 👌
Minpunt: te veel geluidsoverlast
Classic Facials
hAYAT•almost 5 years ago
Verified review
Blijf bij Renova Clinic, ze zijn top daar de dames.