Fijn en vooral een sereen binnenkomst. Werd vriendelijk ontvangen door de dame aan de balie en goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Carolina tevens vriendelijk en heel geruststellend. Doet haar werk heel netjes en goed. Meer dan content!
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
PRISCILLA•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring en ben zeer tevreden
Behandeling door Carolina•Permanente make-up (pmu)
Winkel•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mijn 1e behandeling bij de clinic, was het wel oké 👌
Minpunt: te veel geluidsoverlast
Facials / Gezichtsbehandelingen
hAYAT•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijf bij Renova Clinic, ze zijn top daar de dames.