Op aanraden van een vriendin bij faik geweest. Nog nooit zo blij geweest met mijn haar. Heeel mooi in model geknipt en gefohnt! Kom hier zeker vaker terug!
Styled by Sevim•Blow Dry
Zeynep•about 4 years ago
Verified review
Goed geknipt, gastvrij personeel.
Styled by Sevim•Men's Haircut
Vince•about 4 years ago
Verified review
Prima service!
Styled by Sevim•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Altijd netjes op tijd geholpen door Fayek. Goeie service en kwaliteit
Styled by Sevim•Blow Dry
iptisam•over 4 years ago
Verified review
Bij S&S is geknipt worden altijd aangenaam. Faik is een gastvrije, vriendelijke, flexibele en een kundige kapper.
Ik ben al jaren verhuisd uit Utrecht, Maar voor S&S rijd ik graag even terug.