Op aanraden van een vriendin bij faik geweest. Nog nooit zo blij geweest met mijn haar. Heeel mooi in model geknipt en gefohnt! Kom hier zeker vaker terug!
Styling door Sevim•Föhnen / Stylen
Zeynep•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, gastvrij personeel.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Vince•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service!
Styling door Sevim•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes op tijd geholpen door Fayek. Goeie service en kwaliteit
Styling door Sevim•Föhnen / Stylen
iptisam•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij S&S is geknipt worden altijd aangenaam. Faik is een gastvrije, vriendelijke, flexibele en een kundige kapper.
Ik ben al jaren verhuisd uit Utrecht, Maar voor S&S rijd ik graag even terug.