Ik heb niet het makkelijkste haar. Maar hij knipt het perfect.
En hij knipt mijn haar zonder clipjes. Gewoon uit de losse hand.
Hij is een kunstenaar. Ik ben blij met deze kapper.
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
Beatrice•over 1 year ago
Verified review
Professional staff and good outcome
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
Doa•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd PERFECT!
Styled by Sevim•Ladies' Full Head Colouring
Enzo•over 1 year ago
Verified review
Geweldige ervaring in deze kapsalon! De kapster was vriendelijk, luisterde goed naar mijn wensen en het resultaat was perfect. Prettige sfeer en topservice. Ik kom zeker terug!