Ik heb niet het makkelijkste haar. Maar hij knipt het perfect.
En hij knipt mijn haar zonder clipjes. Gewoon uit de losse hand.
Hij is een kunstenaar. Ik ben blij met deze kapper.
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Beatrice•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professional staff and good outcome
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Doa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd PERFECT!
Styling door Sevim•Kleuren - volledig
Enzo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring in deze kapsalon! De kapster was vriendelijk, luisterde goed naar mijn wensen en het resultaat was perfect. Prettige sfeer en topservice. Ik kom zeker terug!