Erg goede kapper, altijd tevreden, denkt goed mee.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Yoran•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geëpileerd en geverfd. Luisterd naar je wensen.
Behandeling door Sevim•Wenkbrauwen - threaden
Maggie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een gastvrije ontvangst op de zaak, heb nog geen dag meegemaakt dat Faik niet vrolijk was. En de knipbeurt zelf, dat moet je meemaken. Je zult er geen spijt van krijgen.!!
Zal zometeen alvast mijn volgende afspraak inplannen.😁
Styling door Sevim•Mannen knippen
Eray•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Have been going to Faik to do my eyebrows since 2017 and it is great as always