Ik ga elke keer tevreden naar huis.
Faik is vriendelijk en hij knipt snel en goed.
Ik heb eindelijk weer een vaste kapper gevonden!
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
Samia•about 2 years ago
Verified review
I have been going to SS kapsalon and Faik since 3 years. He listens carefully your wishes and tries to find realistic solutions. I would recommend him. He is good at his job.
Styled by Sevim•Men's Haircut
Berker•about 2 years ago
Verified review
I highly recommend this place!
Styled by Sevim•Men's Haircut
Ali•about 2 years ago
Verified review
Ik ben nog nooit zo goed geknipt als bij Faik. Het is niet alleen aangenaam om gesprekken met hem te voeren, maar hij weet ook uitstekend om te gaan met een beginnende baard. Zeker een aanrader!
Styled by Sevim•Men's Haircut
Youp•about 2 years ago
Verified review
Definitely a positive experience at S&S Kapsalon. The hairdresser is respectful, professional and with an eye to detail. The mens haircut was on time and I was received at the time that I selected the appointment without any delays. I had a great experience and I will definitely select him next time.