Ik ga elke keer tevreden naar huis.
Faik is vriendelijk en hij knipt snel en goed.
Ik heb eindelijk weer een vaste kapper gevonden!
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Samia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been going to SS kapsalon and Faik since 3 years. He listens carefully your wishes and tries to find realistic solutions. I would recommend him. He is good at his job.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Berker•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I highly recommend this place!
Styling door Sevim•Mannen knippen
Ali•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nog nooit zo goed geknipt als bij Faik. Het is niet alleen aangenaam om gesprekken met hem te voeren, maar hij weet ook uitstekend om te gaan met een beginnende baard. Zeker een aanrader!
Styling door Sevim•Mannen knippen
Youp•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Definitely a positive experience at S&S Kapsalon. The hairdresser is respectful, professional and with an eye to detail. The mens haircut was on time and I was received at the time that I selected the appointment without any delays. I had a great experience and I will definitely select him next time.