Heel tevreden met het eind resultaat, Faik heeft goed meegedacht en advies gegeven.
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
Elke•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Haircut
Styled by Sevim•Men's Haircut
Peter•almost 3 years ago
Verified review
Faik knipt mijn haar zoals ik het wil. Zeer vakkundig. En bijzonder aardig en hartelijk. Hij geeft graag compimentjes;))
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
Leidy•almost 3 years ago
Verified review
Altijd gezellig en ga als herboren naar huis.
Styled by Sevim•Men's Haircut
Sandesh•almost 3 years ago
Verified review
Geweldige kapper. Kom hier altijd en ben altijd tevreden. Faik is een aardige man met passie voor zijn vak. Hij denkt goed mee en levert een geweldig resultaat.