Heel tevreden met het eind resultaat, Faik heeft goed meegedacht en advies gegeven.
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Elke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Haircut
Styling door Sevim•Mannen knippen
Peter•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Faik knipt mijn haar zoals ik het wil. Zeer vakkundig. En bijzonder aardig en hartelijk. Hij geeft graag compimentjes;))
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Leidy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en ga als herboren naar huis.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Sandesh•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper. Kom hier altijd en ben altijd tevreden. Faik is een aardige man met passie voor zijn vak. Hij denkt goed mee en levert een geweldig resultaat.