Heel tevreden! Super lieve goede behandeling gehad! Alleen de lak op mijn grote tenen waren nog niet helemaal goed droog dus helaas een beetje een rimpeling erin. Verder zeer tevreden!
Treatment by Sterre
Jetske•over 3 years ago
Verified review
Marjolein is zeer professioneel en gastvrij. Ik zal zeker terugkomen omdat ik het erg leuk vond hoe ze werkt!
Michelle•over 3 years ago
Verified review
Ik kom telkens weer terug bij Rituals, de beste massages en fijne relaxte sfeer, ondanks dat het midden in de stad ligt.