Heel tevreden! Super lieve goede behandeling gehad! Alleen de lak op mijn grote tenen waren nog niet helemaal goed droog dus helaas een beetje een rimpeling erin. Verder zeer tevreden!
Behandeling door Sterre
Jetske•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marjolein is zeer professioneel en gastvrij. Ik zal zeker terugkomen omdat ik het erg leuk vond hoe ze werkt!
Michelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom telkens weer terug bij Rituals, de beste massages en fijne relaxte sfeer, ondanks dat het midden in de stad ligt.