Heerlijke pedicure behandeling met gellak gehad. Door de prachtige uitstraling van de salon ontspan je gelijk. Heerlijk als die rituals geurtjes erbij. Mijn volgende afspraak staat al gepland
Treatment by Steffi
Svenja•over 3 years ago
Verified review
Nvt
Beusen•over 3 years ago
Verified review
Rustgevend, fijne sfeer, houden zich goed aan de afspraken, heel toegankelijk