Heerlijke pedicure behandeling met gellak gehad. Door de prachtige uitstraling van de salon ontspan je gelijk. Heerlijk als die rituals geurtjes erbij. Mijn volgende afspraak staat al gepland
Behandeling door Steffi
Svenja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Beusen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustgevend, fijne sfeer, houden zich goed aan de afspraken, heel toegankelijk