Heerlijke behandeling gehad, zeer lief en behulpzaam personeel, ik kom volgende maand gezellig terug
Treatment by Cynthia
Svenja•over 3 years ago
Verified review
It was perfect
Treatment by Anie
Anait•over 3 years ago
Verified review
It was good
Treatment by Indy
Anait•over 3 years ago
Verified review
Gezichtsbehandelin/reiniging/ massage was heel goed. De hoofdhuidmassage vind ik wel prijzig t.o.v de gezichtsbehandeling. Het zou erbij kunnen zitten en dan b.v. een aantal minuten.