Heerlijke behandeling gehad, zeer lief en behulpzaam personeel, ik kom volgende maand gezellig terug
Behandeling door Cynthia
Svenja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was perfect
Behandeling door Anie
Anait•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was good
Behandeling door Indy
Anait•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandelin/reiniging/ massage was heel goed. De hoofdhuidmassage vind ik wel prijzig t.o.v de gezichtsbehandeling. Het zou erbij kunnen zitten en dan b.v. een aantal minuten.