Mooi, maar vond het jammer, nog vrijwel nieuwe salon ,en niet schoon, en dan vooral de trap entree. Jammer ,dit is toch de eerste indruk.Zelfs erg stoffig
Treatment by Lisa B
Maria Winkens•over 3 years ago
Verified review
Voor mijn moeder als verassing. De behandelingen gegeven. En we hebben een super ochtend gehad. Mooie locatie, zeer vriendelijke en eerlijke medewerkers.