Mooi, maar vond het jammer, nog vrijwel nieuwe salon ,en niet schoon, en dan vooral de trap entree. Jammer ,dit is toch de eerste indruk.Zelfs erg stoffig
Behandeling door Lisa B
Maria Winkens•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mijn moeder als verassing. De behandelingen gegeven. En we hebben een super ochtend gehad. Mooie locatie, zeer vriendelijke en eerlijke medewerkers.