Ik vind het jammer dat de pedicure niet uitgebreid is met handmatig weghalen van eelt en handmatig vijlen.
Tinta was heel
Professioneel, vakkundig, sociaal en ontzettend aardig
Miriam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle aandacht en wat is het toch leuk dat je dit gelijktijdig met je dochter kan doen! Mooie kleuren om uit te kiezen.heerlijk de nieuwe geuren in de voetenbadjes en scrubs.
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele fijne ervaring, fijne behandeling gehad met mooi resultaat. De uitgebreide gezichtsbehandeling met massage. 90 minuten ongestoord genieten.
B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was voor mij de eerste keer een professionele massage en zeker voor herhaling vatbaar.