Je waant je echt ff weg van de hectiek. Heerlijke ontspannen behandeling gehad met de lekkere geuren van rituals. Nadine is een topper! Voelde me echt herboren na de behandeling, heerlijk! Volgende afspraak staat al weer gepland.
Bouchra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent! :)
Linda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal ‘happy’ met mijn nagels 💅🏼
Brigit•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure was not great. One hand long nails, other hand short. All my nails were weirdly shaped. 1 round side the other square. I had to tell her which file to use.... and also ask her to fix the shape 3 times... Really disappointing.
De pedicure was geweldig gedaan! Super bedankt.