Vriendelijk ontvangst. De behandelkamer zag er keurig uit. Er werd eerst duidelijke uitleg gegeven over wat de behandeling inhield en wat er dus ging gebeuren, De behandeling werd rustig opgebouwd en was keurig binnen de tijd klaar.
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Anouk is altijd heel vriendelijk en gastvrij.
Je voelt je op je gemak en ontspannen.
Daarbij is ze heel getalenteerd.
De massage was zoals altijd heel goed!
Behandeling door Anouk
Wendy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer bij Rituals Spa was ik zo van onder de indruk dat ik terug ben gegaan. Ik raad het aan iedereen aan. Een hele leuke sfeer