Een heerlijke Boost & Energize treatment van Whitney gekregen!
Heerlijke producten en er hing een relaxte sfeer!
Whitney was erg vriendelijk en ik zou zeker nog een keertje bij haar een behandeling inplannen :)
Sanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne en gezellige pedicure gehad! Er hangt een rustige en ontspannen sfeer waardoor je echt even tot rust komt tijdens de behandeling. Daarnaast ga ik naar buiten met schone, zachte en mooie voeten! Nadine is ook erg vriendelijk en gezellig! Ik kom hier zeker terug!
Amy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolute aanrader, zeker doen!
Demy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Cynthia werkt netjes secuur en is zeer vriendelijk.