Het was een heerlijke ervaring en gaan zeker nog eens terug! Wat bijzonder was dat ze niets gevraagd hebben voorafgaand aan behandelingen, een tip die we graag meegeven!
Denk aan allergieën en of gezondheidsredenen.
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch!!
Behandeling door Anouk
Lilian•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en vakkundige behandeling. Ze werkt erg nauwkeurig.