Manicure en pedicure gedaan. Zou gebeuren door een en dezelfde medewerker, maar werden twee verschillende medewerkers. Was niet handig en ook niet fijn. Kwaliteit behandelingen zelf was wel goed
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Goede sfeer, heerlijke behandeling, totale ervaring was top!
Linda•over 3 years ago
Verified review
Heerlijke massage gehad,alles goed sfeer,de behandeling en prettig geholpen
Audrey•over 3 years ago
Verified review
We waren totaal verrast dat het zo geweldig was.
Mourmans•over 3 years ago
Verified review
Super mooie gellak gezet. Heel precies en altijd in voor een gezellig gesprek. Dankje!