Manicure en pedicure gedaan. Zou gebeuren door een en dezelfde medewerker, maar werden twee verschillende medewerkers. Was niet handig en ook niet fijn. Kwaliteit behandelingen zelf was wel goed
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, heerlijke behandeling, totale ervaring was top!
Linda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad,alles goed sfeer,de behandeling en prettig geholpen
Audrey•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
We waren totaal verrast dat het zo geweldig was.
Mourmans•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie gellak gezet. Heel precies en altijd in voor een gezellig gesprek. Dankje!