Ik vind het altijd een heerlijk verwen momentje voor mezelf om naar the urban Spa van de rituals te gaan. Het interieur is prachtig: kalmerend en luxueus. Het ruikt er heerlijk en de muziek ontspant nog meer. Wat een genot! Ik heb tot nu toe van elke behandeling genoten die ik gehad heb. Ik kom sowieso terug voor meer momentjes voor mezelf!
Behandeling door Lisa B
Anne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Anouk in Maastricht is het top!
Behandeling door Anouk
Angelique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker verwennen. Wij komen zeler weer terug
Michelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon, en vriendelijk personeel. Ik had een gezichts bindweefselmassage geboekt (eerste ervaring). Misschien had ik er te veel van verwacht. De massage was naar mijn mening oppervlakkig, totaal niet pijnlijk en snel voorbij. De gezichtsverzorging.was top, en ik kreeg ook nog een mooi Rituals kado mee naar huis. Bedankt en ik kom zeker nog eens terug!