Heel vriendelijk, gezellig en kundig. Ik kom gauw terug.
Treatment by Anouk
Sophie•about 5 years ago
Verified review
Relaxing experience!
Treatment by Anouk
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Onwijs aardige en gezellige werknemers. Zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt en zijn zeer klantvriendelijk.
Ook de pedicure was heel fijn en mijn nagels zijn nu summer proof.
Treatment by Anouk
Lizzy•about 5 years ago
Verified review
Geweldige ervaring! Super goede informatie over de producten en echt genoten van de uitstekende behandeling! We komen zeker terug
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Een hele mooie en representatieve salon midden in het centrum van Maastricht. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Anouk, voorzien van een fijn glaasje water, de pedicure was hemels en de beleving was en cadeautje in deze coronatijd. Een echte aanrader als je optimaal wilt ontspannen!