Heel vriendelijk, gezellig en kundig. Ik kom gauw terug.
Behandeling door Anouk
Sophie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxing experience!
Behandeling door Anouk
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs aardige en gezellige werknemers. Zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt en zijn zeer klantvriendelijk.
Ook de pedicure was heel fijn en mijn nagels zijn nu summer proof.
Behandeling door Anouk
Lizzy•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring! Super goede informatie over de producten en echt genoten van de uitstekende behandeling! We komen zeker terug
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele mooie en representatieve salon midden in het centrum van Maastricht. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Anouk, voorzien van een fijn glaasje water, de pedicure was hemels en de beleving was en cadeautje in deze coronatijd. Een echte aanrader als je optimaal wilt ontspannen!