Hoi hoi wij hebben genoten het enigste nadeel ik had voor het eerst een wenkbrauwen epileren met wax ik heb daar heel erge iritastie gehad op de huid die was nogal erg opgezwollen verder de massage en behandeling perfect wil heel graag een lidmaatschap gr sylvia
Prepos•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Anouk is wonderful!!
Behandeling door Anouk
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring en een goede professionele schoonheidsbehandeling van Kim.
Ik maak zeker over een aantal weken weer een nieuwe afspraak bij Kim!
Lily•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne behandeling. Top sfeer.
Lisa wesselman•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hoogtepunt van m'n retraite week. Met dank aan team Chapeau Magazine voor de tip en Meggy voor de uitvoering.