Voort het eerst een manicure behandeling gehad. Anouk was echt heel vriendelijk en professioneel. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. De volgende keer ga ik zeker weer een afspraak maken bij Anouk.
Treatment by Anouk
Renske•about 5 years ago
Verified review
De spa bij Rituals in Maastricht is heel mooi en vrij groot. Steffi heeft mij een hele fijne gezichtsbehandeling gegeven, was heel aardig en ze heeft me goed kunnen adviseren. Ik kom zeker nog eens terug.
Treatment by Steffi
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Amazing experience! Looking forward to booking another appointment soon.