Voort het eerst een manicure behandeling gehad. Anouk was echt heel vriendelijk en professioneel. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. De volgende keer ga ik zeker weer een afspraak maken bij Anouk.
Behandeling door Anouk
Renske•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De spa bij Rituals in Maastricht is heel mooi en vrij groot. Steffi heeft mij een hele fijne gezichtsbehandeling gegeven, was heel aardig en ze heeft me goed kunnen adviseren. Ik kom zeker nog eens terug.
Behandeling door Steffi
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing experience! Looking forward to booking another appointment soon.