Massage was vreselijk hard en pijnlijk. Ik ben teleurgesteld in de gezicht-en hoofdmassage, deze stelde niets voor en daar kun je veel meer van maken.
Dame achter de balie zat op haar telefoon en keek nauwelijks op bij het vertrek. Heel onpersoonlijk.
Treatment by Kamer 2•
Back, Neck & Shoulders MassageShow all…
Mwj•over 2 years ago
Verified review
My favorite place in The Hague to get a massage :)
Treatment by Kamer 2•Aromatherapy Massage
Deborah•over 2 years ago
Verified review
Deed echt vreselijk veel pijn!Ben nu een paar dagen verder en alles is nog steeds beurs
Treatment by Kamer 1•Back, Neck & Shoulders Massage