Massage was vreselijk hard en pijnlijk. Ik ben teleurgesteld in de gezicht-en hoofdmassage, deze stelde niets voor en daar kun je veel meer van maken.
Dame achter de balie zat op haar telefoon en keek nauwelijks op bij het vertrek. Heel onpersoonlijk.
Behandeling door Kamer 2•
Thaise massageToon alles…
Mwj•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My favorite place in The Hague to get a massage :)
Behandeling door Kamer 2•Aromatherapie-massage
Deborah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deed echt vreselijk veel pijn!Ben nu een paar dagen verder en alles is nog steeds beurs
Behandeling door Kamer 1•Rug-, schouder- en nekmassage