Geweldige salon. Femke is aardig en heel goed in haar werk!
Styled by Femke•Ladies' Semi-Permanent Hair Colouring
Anne•almost 5 years ago
Verified review
Femke is professioneel en informeel. Ze kijkt goed wat past en bespreekt dit met de klant. Dit is zowel qua knippen als qua kleur Ze knipt waanzinnig goed. Iedere keer is het weer een feestje 😁
Styled by Femke•Children's Haircuts
Liesbeth•almost 5 years ago
Verified review
Femke neemt de tijd voor je en is de beste kapper voor mijn krullen.