Geweldige salon. Femke is aardig en heel goed in haar werk!
Styling door Femke•Vrouwen - kleurspoeling
Anne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is professioneel en informeel. Ze kijkt goed wat past en bespreekt dit met de klant. Dit is zowel qua knippen als qua kleur Ze knipt waanzinnig goed. Iedere keer is het weer een feestje 😁
Styling door Femke•Kinderen knippen
Liesbeth•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke neemt de tijd voor je en is de beste kapper voor mijn krullen.