Super ervaring gehad bij Femke! Ze is ervaren en deskundig, en heeft mijn krullen weer tot leven gebacht. Ze hield heel goed rekening met wat ik wou. En er was een gezellige sfeer in het salon. In éen woord: top!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Clara•over 1 year ago
Verified review
Ik heb weer prachtige krullen 😍
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Ruby•over 1 year ago
Verified review
Prettig, mooi en deskundig mijn krullen geknipt! Blij mee!