Altijd spannend om naar nieuwe kapper te gaan en met verhuizing naar Noord zocht ik iemand in de buurt. Heb meteen nieuwe afspraak gemaakt en afscheidsbrief aan m’n kapper in het centrum gestuurd
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Lisette•over 1 year ago
Verified review
Kom hier al jaren. Kan niet anders dan tevreden zijn. Deskundige, vriendelijke behandeling waarbij ook goed naar de klant geluisterd wordt
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Wilma•over 1 year ago
Verified review
Femke is nu al een paar jaar mijn kapper en ik ben elke keer zo blij met mijn haar!
Styled by Femke•Ladies' Haircuts
Maaike•over 1 year ago
Verified review
We zijn alle drie weer perfect geknipt. Femke is zeer deskundig in het knippen van onze (soms lastige) krullen en ze geeft goed advies. Daarnaast is het ook altijd heel gezellig in salon 127.
Styled by Femke•
Ladies' HaircutsShow all…
Erna•over 1 year ago
Verified review
Fijne plek om mijn krullen te laten knippen. Femke is gezellig en denkt mee.