Altijd spannend om naar nieuwe kapper te gaan en met verhuizing naar Noord zocht ik iemand in de buurt. Heb meteen nieuwe afspraak gemaakt en afscheidsbrief aan m’n kapper in het centrum gestuurd
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lisette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren. Kan niet anders dan tevreden zijn. Deskundige, vriendelijke behandeling waarbij ook goed naar de klant geluisterd wordt
Styling door Femke•
Mannen knippenToon alles…
Wilma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is nu al een paar jaar mijn kapper en ik ben elke keer zo blij met mijn haar!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Maaike•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
We zijn alle drie weer perfect geknipt. Femke is zeer deskundig in het knippen van onze (soms lastige) krullen en ze geeft goed advies. Daarnaast is het ook altijd heel gezellig in salon 127.
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Erna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek om mijn krullen te laten knippen. Femke is gezellig en denkt mee.